wtorek, 7 lutego 2012

Witamy reklamy


---DZIAŁ TECHNICZNY---
Blog ma od dzisiaj stronę na facebook'u. Zapraszam was tam bardzo serdecznie :) JAk tylko wszystko się trochę rozkręci, to na fanpage'u będzie można znaleźć wiele ciekawych rzeczy, często innych niż na blogu.
Zapraszam,
Justyna
-------------------------------

Witam ponownie :)

Byłam kilka dni temu w Złotych Trasach w Warszawie (jak ktoś nie wie - centrum handlowe w centrum miasta. Moim zdaniem obrzydliwe i niepraktyczne) i byłam świadkiem tego przedstawienia/reklamy. Szczerze mówiąc najbardziej bawiło mnie obserwowanie ludzi, którzy nagle przybiegli do barierek na wyższych piętrach, bo "coś się dzieje i jest głośno".
Reklama mi się podoba, jest nietypowa i w pewien sposób inna. Dla mnie za głośna, zwłaszcza gdy siedzi się w pierwszym rzędzie, a jednak mimo to uważam że pomysł jest jak najbardziej ok :)

A co Wy sądzicie? I czy znacie jakieś reklamy tego typu - inne, nieprzeciętne i w jakiś sposób zaskakujące?

Piszcie ;)
Justyna


1 komentarz:

  1. Ja tak troszkę nie w temacie ale MUSIAŁAM to napisać.
    Cieszę się, że tutaj jesteś Myszko! I uważaj, blogowanie silnie uzależnia.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń